Kainoraštis

Garantinio aptarnavimo sąlygos

1. Pateikdamas prekę garantiniam remontui, klientas pateikia prekės pasą arba garantinį taloną. Prekė garantiniam remontui turi būti pateikta originaliame įpakavime. Garantiniai lipdukai turi būti nepažeisti. Nesilaikant aukščiau nurodytų reikalavimų garantiniai įsipareigojimai netaikomi.

2. Prekių garantinis remontas atliekamas UAB “BALCO LTD” patalpose. Sugedusią prekę klientas pristato pats savo kaštais. Klientui pageidaujant ir sutinkant sumokėti už šią paslaugą, prekę į serviso patalpas gali nugabenti UAB “BALCO LTD” atstovas.

3. Priimdamas prekę garantiniam remontui, įmonės atstovas įregistruoja prekę ir kliento kontaktinius duomenis bei spėjamą gedimą elektroninėje sistemoje ir išrašo įrangos priėmino kortelę su registracijos numeriu, kurią atiduoda klientui. Klientas privalo išsaugoti įrangos priėmimo kortelę ir pateikti ją atsiimdamas prekę.

4. Garantija netaikoma, jei įrenginys buvo naudojamas, nesilaikant sąlygų, nurodytų prekės pase arba garantiniame talone.

5. Programiniai gedimai nelaikomi garantiniais gedimais. Jokioms programinėms paslaugoms garantijos netaikomos ir pretenzijos nepriimamos.

6. Jei kompiuterio priėmimo metu neaišku, ar gedimas yra garantinio pobūdžio ar ne, įmonės atstovas privalo įspėti klientą, kad negarantinis remontas yra mokama paslauga.

7. Garantinio remonto metu pakeistam komponentui galioja likęs sugedusio komponento garantinis laikotarpis (pvz. sugedusią plokštę, kuriai gedimo metu buvo likę 3 mėn. iki garantinio laikotarpio pabaigos, pakeitus į naują, pakeistos plokštės garantinis laikotarpis bus 3 mėn.).

8. UAB “BALCO  LTD” neįsipareigoja atstatyti dėl kompiuterio gedimo dingusių duomenų.

9. Garantinis remontas atliekamas nemokamai. Negarantinio gedimo atveju paslaugų kainos nustatomos pagal paslaugų kainyną.

10. Prekės, kurių remontuoti garantinio laikotarpio metu UAB “BALCO LTD” neturi teisės, priimamos tik negarantiniam remontui arba klientui sutikus, už atskirą mokestį, gali būti išsiūstos  remontuoti į autorizuotą serviso centrą.

11. Apie užbaigtą remontą įmonės atstovas informuoja klientą telefonu, SMS žinute arba el. paštu (pagal kliento pageidavimą).

12. Atsiimdamas suremontuotą prekę, klientas privalo pateikti įrangos priėmimo kortelę su registracijos numeriu.
13. Kartu su suremontuota preke klientui pateikiamas “Atliktų darbų aktas”, kuriame nurodomi nustatyti gedimai, atlikti darbai ir kita su remontu susijusi informacija. “Atliktų darbų aktas” pildomas dviem egzemplioriais – vienas klientui, kitas įmonei.

14. Klientas savo parašu “Atliktų darbų akte” (įmonės egzemplioriuje) patvirtina, kad atgavo suremontuotą prekę ir kad neturi pretenzijų įmonei.

15. Kliento pageidavimu įmonės atstovas privalo pademonstruoti, kad gedimas iš tiesų pašalintas.

Vartotojo prisijungimas

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:

Registracija

Slaptažodžio priminimas

Naujienos

„Intel“ pristatė sparčiausią pasaulyje procesorių

Rinkoje pasirodė pirmieji „Intel“ 45 nanometrų procesoriai

„Atomik Grupė“ - „Omni Connect“ partneris

Naujos kartos „USB 3.0“

DATA InternetSecurity 2007

G DATA AntiVirusKit 2007

Gražusis Belkin maršrutizatorius.

Naujos kartos operatyvinė atmintis.

Pirmoji ATI 1GB vaizdo plokštė.

Įrankiai

Prenumerata

Skaičiuoklė

Įvertink savo kompiuterį

 

 

Tel.:313754, 310610; S.Dariaus ir S.Girėno g. 21, Klaipėda, email: balco@balco.lt, įmonės kodas 140632496